Pages

Monday, 21 January 2013

Promosi "END OF JANUARY"


KAMI MENAWARKAN HARGA TERMURAH..dapatkan SEBELUM TERLAMBAT..
PROMOSI 'END OF JANUARY'...hurry up!!!

- GRED AA (KUNING) 1PEK RM15 (JIMAT RM10.00)
- GRED AAA (UNGU) 1PEK RM25 (JIMAT RM10.00)

PACKAGE :

- SABUN + MASKER (2 BEKAS) + JELLY (4 BEKAS) = RM68 (JIMAT RM10.00)

- SABUN + MASKER (4 BEKAS) + JELLY (4 BEKAS) = RM75 (JIMAT RM10.00)

- MASKER (4 BEKAS) + JELLY (4 BEKAS) = RM50 (JIMAT RM10.00)

MINIMU 15PEK KUNING 15PEK UNGU
DAPATKAN KUNING RM10/PEK UNGU RM20/PEK

SEBARANG INFO/ TEMPAHAN SILA HUBUNGI/SMS/BBM :
 013-6317179 @ 231F2358 (SU)
Sunday, 20 January 2013

MAKAN+SAPU+CUCI (PMC SOAP) = CANTIK BERSERI-SERI


Jika diamalkan seharian kulit akan nampak semakin GEBU/GERAH/PUTIH DAN BERSERI-SERI, PERCAYA TAK??dalam masa SEMINGGU akan nampak kesannya terutama PORI-PORI MUKA KECIL, JERAWAT MULA KECUT DAN NAMPAK LICIN


Keistimewaan Rumpai Laut Kering/ Pure Marine Collagen:

**Nilai2 nutrisi kolagen ni 10x ganda lebih tinggi dari sirip ikan yu (satu mangkuk kecil RM 300)

**Khasiatnya sama dengan sarang burung layang2 (RM 400 hingga ribuan ringgit)

**24% kolagen ni bersamaan 2 keping sarang burung layang2

**Kalsium 37 yang lebih tinggi daripada hati ikan PH bernilai 7.6

nak cantik tapi takut nak makan sembarangan pil....
nak cantik tapi xnak keluar modal besar....
nak cantik tapi xnak mkan bahan yang ada campuran bhn kimia...
nak cantik tapi.....

banyak nye tapi....

jangan risau,inilah penyelesaiannya .


mari kita pakat cuba PURE MARINE COLLAGEN ramai2...

100% genuine,asli,murah,tanpa bahan pengawet dan kimia...:)

masalah jerawat, ? tiada lagi ..

UNTUK TEMPAHAN/KETERANGAN LANJUT SILA PM/SMS/BBM :

013-6317179 / 231F2358 (SUHAILA)

PLEASE VISIT/LIKE OUR PAGE :


TQ..
Friday, 18 January 2013

Jom borong pure marine collagen



HARGA BORONG TERMURAH SERENDAH RM15.00


COLLAGEN :

- 10x ganda tinggi dari sirip yu (satu mangkuk kecil rm300)
- khasiat same dengan sarang burung layang-layang (rm400 hingga ribuan)
- 24% kolagen ni bersamaan 2 keping sarang burung layang-layang..
- Ianya tahan 3-4 minggu leh simpan smpai 3 bulan pun blh sebab dah dikeringkan..

KELEBIHANNYA :

• Membantu menurunkan kolesterol dalam tubuh.
• Membantu merawat gastrik.
• Bertindak sebagai Antikulat dan Antibakteria.
• Memberi tenaga dan menguatkan sistem tubuh.
• Membantu menstabilkan kandungan gula dalam darah (darah tinggi)
• Membantu merawat penyakit gout.
• Menguatkan tulang dan sendi
• Meningkatkan sel rawan dan otot
• Mencegah kanser/tumor
• Merawat Anemia.
• Menyerap lebihan garam dalam tubuh (lumpuh).
• Melicin dan menegangkan kulit serta payu dara (anti penuaan).
• Memulihara sel-sel kulit mati (jerawat).
• Menpercepatkan penyembuhan luka.
• Membersihkan tubuh dari reaksi radikal bebas.
• Memberi kekenyangan(diet).
• Melancarkan sistem metabolisme.
• Memelihara usus kecil (sembelit/buasir)


BERAT PER PACK : 100GRAM UTK 3-5 MINGGU PENGAMBILAN


Untuk sebarang info/tempahan sila sms/bbm :
 013-6317179 / 231F2358 (bbpin) sue



Atau layari :



@


@

Twitter :@pmcpure

Berdiet Tanpa Berlapar Dengan SDII





Amat mudah mengamalkan pelan Diet bersama Alpha Lipid SD2.. Semudah ABC..

Syarat Utama Berdiet dengan SDII :

1. Xboleh BERLAPAR ! WAJIB MAKAN!

2. bila dah capai berat ideal, TIDAK PERLU Maintain Minum SDII!

Jom kekal cantik, sihat, bertenaga & berbisnes dgn Alpha Lipid SDII
 
PM, call/ sms :
013-6317179 SUE

PEMULIHAN DAN TINDAKBALAS PMC



PROSES PEMULIHAN DAN TINDAK BALAS KETIKA MAKAN KOLAGEN RUMPAI LAUT (Mencuci darah dn organ2 yg tersumbat)

Antara proses penyembuhan makan kolagen rumpai laut..
jangan risau, proses ini hanya di awal pengambilan sahaja untuk membaik pulih badan yang sudah lama menyimpan banyak toksin.(anggaran 1 hingga 2 minggu begantung pada tubuh badan seseorang .teruskan pengambilan kolagen jangan SKIP. badan kita dah masuk macam-macam makanan , bahan-bahan kimia , rumpai laut berupaya membersihkan bahagian dalaman tubuh kita.ia umpama detox membuang segala toksin dan lemak-lemak yang sudah tersimpan berpuluh-puluh tahun lepas... anda akan dapat hasil yang memuaskan..... ada juga yang tidak ada langsung merasai proses ini.ia begantung pada individu

Jika sebarang healing crisis terjadi seperti demam, jerawat bertambah banyak, gatal-gatal di muka, batuk, berhingus akibat dari makan PMC..  

JANGAN BERHENTI!

terus kan sahaja....proses penyembuhan sedang berlaku... ia mengeluarkan toksin-toksid di badan kita...insyaALLAH selepas melalui fasa itu,anda akan dapat hasil yang anda harapkan...

P/S: Elakkan dari mengambil sebarang kafein ye,untuk hasil yang maksimum amalkan mengambil bersama vit c dan minum air masak secukupnye 2-3liter air sehari..

Kesan tindakbalas pemulihan berkemungkinan akan di alami oleh pengguna seperti :

-Mengantuk

-Sedikit keletihan

-Sakit kepala

-Selesema dan batuk

-Sedikit rasa sakit

-Sakit di tempat tertentu (selalunya di organ yang pernah bermasalah dan sedang mengalami masalah

-Keadaan ini berlaku kerana badan bertindakbalas dalam proses detox( badan membuang TOKSID)

-Bagi yang masalah RESDUNG. pengguna kemungkinan akan berasa gatal mata, hidung berair dan berhingus, ini terjadi kerana kesan tindakbalas positif dan ia hanya bersifat sementara.

-Ia BUKANLAH KESAN SAMPINGAN
-Pengguna juga kemungkinan akan kerap membuang air kecil untuk minggu pertama.

GUNAKAN TANPA WAS-WAS
kepada customer yang sudah mengunakan collagen rumpai laut ini, kalau sudi share dengan saya testimoni

terima kasih


KOLAGEN MENTAH~ DARI SUMBER RUMPAI LAUT
100% asli, belum diproses, bebas kimia/racun, pewarna, pengawet, steroid, perisa

PMC Jelly & Masker



 
PURE MARINE COLLAGE

PMC JELLY = RM12.00 
PMC MASKER = RM3.00
PMC SOAP = RM20.00
 
Untuk sebarang info/tempahan sila hubungi :
013-6317179 sue / 013-7537696 faiz
 
Pmc masker & pmc jelly hanya dijual di area kota tinggi,ulu tiram,johor bahru dan area berdekatan (penghantaran hujung minggu) sekian!

TIPS HARI INI



TIPS HARI INI :
HILANGKAN REKAHAN DI TUMIT
CARA - CARANYA : -


1) Ambil air PMC yang di toskan
2) Letak di dalam besen atau baldi
3) Rendam kan kaki anda sambil santai
4) 5 minit rendam pun dah nampak kesanya
5) Nak rendam lama-lama pun boleh


KESAN PENGUNAANYA : -
 
Kesan sekali cuba - kulit tumit halus je rasa...
Kesan sekali cuba - kulit tumit yang merekah berkurangan
3 ari guna - rekahan berkuranga
7 hari guna - rekahan hilang serta halus kulit kaki macam ala- ala pergi SPA
Kuku kaki bersih dan cantik seakan-akan pergi manicure dan pendicure.. 

selamat mencuba!!:)

BERDIET dengan Marine Collagen


MENGURUSKAN BADAN TANPA BERLAPAR,TANPA SENAMAN,TANPA KESAN SAMPINGAN???

Pengambilan RUMPAI LAUT KOLAGEN ASLI 100% adalah 5 bintang berbanding 1 1/2 bintang untuk peratus kenaikan berat badan. Ini kerana RUMPAI LAUT bertindak sebagai fiber dan protein , dimana anda akan rasa kenyang selepas pengambilan bahan tersebut.

Bagi yang takut mengalami GASTRIK selepas makan RUMPAI LAUT , jagan risau dan jangan takut sebab RUMPAI LAUT juga bertindak sebagi pelapik dalam perut anda dan memperbaiki lapisan-lapisan dalam perut anda . Maka dengan ini , RUMPAI LAUT bukan sahaja mampu menurunkan berat badan anda malahan ia menghindarkan anda daripada mengalami GASTRIK.

Tips kecantikan rambut dengan hanya mengunakan marine collagen


TAHUKAH ANDA? Kolagen menguatkan akar rambut.

Sama seperti sel kuku, kolagen juga terdapat dalam sel akar rambut. Kolagen terdapat didalam lapisan dermis kulit rambut di mana ia berfungsi untuk mencengkam dan menguatkan akar rambut daripada masalah keguguran. Selain itu, kolagen juga terdapat dalam sel rambut itu sendiri yg berfungsi untuk menguatkan struktur rambut dan mengelakkan rambut daripada masalah rambut rapuh. Rambut adalah mahkota tak kira bagi lelaki ataupun wanita. Jadi jangan biarkan masalah ini berterusan kerana disini ada penyelesaiannya. Dengan pengambilan kolagen rumpai laut , ia dapat menggantikan semula kolagen. Fungsi utama kolagen rumpai laut bukan saja merawat penyakit biasa dan kronik malah mampu merawat masalah rambut juga mengantikan dan membaiki struktur untuk semua sel-sel badan. Mengapa perlu bayar lebih jika ada produk yang lebih murah dan berkesan, lebih ASLI, lebih BAIK daripada sebarang produk2 campuran. Bukan perisa yang kita mahu, tetapi KUALITI. Hanya 2 sudu besar sehari sapu di kulit kepala, biarkan 1 hingga 2 jam kemudian cuci dengan syampu. InsyaAllah, masalah kita rambut dapat diselesaikan.

PURE MARINE COLLAGEN SOAP

TERBARU!!! Pmc Soap Collagen!!
Hanya RM25.00/ketul

KESAN SEPANTAS 5 MINIT

-mencantikkan kulit
 
-mengecilkan liang roma
 
-melicinkan kulit
 
-melembabkan kulit
 
-mengecutkan jerawat
 
-mengurangkan whitehead dan blackhead
 
-mengurangkan kedutan
 
-merawat resdung
 
-kulit lebih gebu dan anjal
 
-mengurangkan pimentasi
 
-tidak mengeringkan kulit
 
-membantu penyemburan luka dan parut baru
 
-memudarkan bintik-bintik hitam
 
-membuat kulit wajah lebih bercahaya dan lembut
 
-mencerahkan kulit
 
-membantu mengurangkan bintik-bintik putih
 
-menghilangkan jerawat wajah secara BERKESAN dan lembut
 
-membantu pertumbuhan sel kulit baru yang lebih cerah
 

Untuk sebarang tempahan/info sila pm/sms/bbm sy ye..

        ☎ : 013-6317179 (sue) ✉ : 231F2358 (bbpin)

Visit n like our page » http://www.facebook.com/MfarSsEnterprise

DAPATKAN ALPHA LIPID DENGAN HARGA AHLI SEKARANG!!

CEPAT!!
TAWARAN TERHAD!!
DENGAN PEMBELIAN ALPHA LIPID SDII, 
LIFELINE, FIBREMAX DAN LAIN-LAIN PRODUK NEW IMAGE 
ANDA LAYAK MENDAPATKAN DENGAN HARGA AHLI SEKARANG!!!

KAMI JUGA MENGALU-ALUKAN ANDA UNTUK MENJADI DEALER SAH SEPERTI KAMI!!
HANYA RM60.00 (SEUMUR HIDUP) DAN TIDAK PERLU MEMBELI PELBAGAI PRODUK UNTUK ANDA MENJADI DEALER..

HANYA RM60.00!!!!
CEPAT!!
DAFTAR SEKARANG UNTUK MENDAPATKAN BANYAKK KELEBIHAN!!

UNTUK SEBARANG INFO/TEMPAHAN SILA HUBUNGI : 013-6317179 (SUE) / 0133258848 ( SITA)
Thursday, 17 January 2013

Rumpai Laut Kuning / Ungu

KOLAGEN Rumpai Laut

HARGA UNTUK PER PEK :

Ungu
RM5/PEK

Kuning
RM4/PEK

HARGA UNTUK PER KG :

Ungu
RM30/KG

Kuning
RM25/KG

>>Pos Penghantaran Mengikut Berat<<






SEBARANG INFO DAN TEMPAHAN, SMS/BBM/HUBUNGI
013-6317179 / 231F2358 sue